Zwroty i reklamacje
Zwroty
Robiąc zakupy w sklepie retrogwiazdka.pl masz 30 dni na dokonanie zwrotu bez podawania przyczyny. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
(dotyczy paczek zwracanych na terytorium Polski).
- Wypełnij formularz zwrotu. Możesz go pobrać tutaj: formularz_zwrotu_retrogwiazdka.pdf
- Zapakuj przesyłkę dodając dowód zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) oraz wypełniony formularz zwrotu.
- Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz sklep Retrogwiazdka i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości e-mail podczas składania zamówienia).
- Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms.
- Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadaję paczkę - mam specjalny kod.
- Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę.
- Wypełnij formularz zwrotu. Możesz go pobrać tutaj: formularz_zwrotu_retrogwiazdka.pdf
- Zapakuj przesyłkę dodając dowód zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) oraz wypełniony formularz zwrotu.
- Nadaj przesyłkę w wybranej formie. WAŻNE: zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki do momentu rozpatrzenia zwrotu.
retrogwiazdka.pl z dopiskiem ZWROT
ul. Stanisławskiego 10,
99-400 Łowicz
- Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie.
- Wysyłając zwracany towar prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
- W przypadku odzieży zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak użytkowania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć oryginalnie przyczepiony komplet metek. Ponadto, produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie.
- Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie oraz bielizna nie podlegają zwrotowi.
- Należy pamiętać, że w przypadku, gdy towary były używane, prane lub uszkodzone, możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu lub odmówić przyjęcia zwrotu.
- W przypadku zwrotu całego zamówienia zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- W przypadku częściowego zwrotu zamówienia koszty dostarczenia towarów nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki w sklepie internetowym.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu, jaki został przez Państwa użyty do zapłaty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonany zostanie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.
Reklamacje
Sklep retrogwiazdka.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowany towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże, gdyby pomimo starań, towar posiadał wady fizyczne lub był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Robiąc zakupy w sklepie retrogwiazdka.pl przysługuje Ci prawo do reklamacji zakupionego towaru przez 24 miesiące od dnia dostarczenia towaru.
W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu Kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez odesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:
retrogwiazdka.pl
ul. Stanisławskiego 10
99-400 Łowicz
Koszty wysyłki ponosi kupujący.
Uwaga! Przesyłki wysłane do nas w formie "za pobraniem" nie będą odbierane.
WAŻNE: zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki do momentu rozpatrzenia reklamacji.
- Zgłoszenia reklamacji na produkty zakupione w sklepie internetowym retrogwiazdka.pl można dokonać poprzez kontakt e-mail zamowienia@retrogwiazdka.pl oraz telefoniczny 792 877 554 w dni powszednie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta tj. 9-17 lub przez odesłanie reklamowanego produktu.
- W ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkujemy się do reklamacji Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomimy go o sposobie dalszego postępowania.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep retrogwiazdka.pl niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany towaru lub usunięcia wady towaru, sklep retrogwiazdka.pl zwróci Klientowi należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany, otrzyma mailowo uzasadnienie odmowy uwzględnienia reklamacji.
- Klient w przypadku nieuwzględnienia reklamacji jest zobowiązany do odebrania towaru na własny koszt. W przypadku braku odbioru towaru w terminie 14 dni od daty doręczenia powiadomienia o odmowie uwzględnienia reklamacji towar zostanie zutylizowany.